Symposium/ Beurs van de Zorg.

Na het succes van de “Dag van de Zorg 2015” met de daarbij behorende zorgbeurs organiseert Stichting “Waar een Wil is” ook in 2016 weer een symposium / zorgbeurs in het gemeentehuis te Exloo.

Het thema van deze dag zal zijn “De kunst van het ouder worden”. De beurs zal plaats vinden op zaterdag 8 oktober 2016 in het gemeentehuis te Exloo (Gemeente Borger-Odoorn).

Dementie zal een belangrijk onderdeel van de beurs zijn, maar we willen de beurs iets ruimer trekken. We hebben de beurs daarom de naam gegeven van: “De kunst van het ouder worden”.

Op deze manier vallen er meer zaken onder: Parkinson, hersenletsel, de partners van mensen met een beperking, hoe kom je aan een indicatie, welke rol speelt het sociale team. Allemaal zaken waar heel veel burgers tegenaan lopen.

Er zijn dan vier hoofdthema’s:

- Eten en drinken

- Muziek en bewegen (het I-Podproject van Music& Memory)

- Kleinschalig wonen en dagopvang;

- Domotica.

Wilt u meer weten over wat en deze dag zoal staat te gebeuren, neemt u dan een kijkje op onze evenementen pagina voor een uitgebreide omschrijving.