Stichting Waar een Wil is

Planning

De dag van de zorg, zal er in hoofdlijnen als volgt :

De zorgroute, er zal deze dag een route worden uitgezet langs verschillende zorg locaties, binnen de gemeente Borger-Odoorn en de daaromheen liggende gemeente. Ook bestaat er de mogelijkheid deze locatie los te bezoeken.

Het kan hier gaan om o.a. zorginstellingen, maar ook om ZZP’ers die bijvoorbeeld zorg bieden doormiddel van therapie of dagbesteding. Het doel is u om zo een beter beeld te geven van de mogelijkheden. (aanvang: afhankelijk van de locatie)

Informatiemarkt op het gemeente huis van Borger-Odoorn. Hier zal een diverse selectie staan van bedrijven om u de mogelijkheden te laten zien binnen de gemeente. U moet hierbij denken aan bijvoorbeeld, “De Rabobank” voor financiële ondersteuning, muziek therapie, een uitvaart ondernemer, maar ook een notaris met adviserende en specifieke kennis bij het opmaken van akten, levensbestendig wonen en allerlei informatie over bijvoorbeeld het aanpassen van de woning u kunt hierbij denken aan "zorgdomotica"

"Zorgdomotica" is het automatiseren van elektrische apparaten of voorzieningen in de woning.

Lijkt dit u wat en wilt u graag meedoen klik dan hier om u aan te melden als deelnemer.

De toegang voor bezoekers aan deze markt is gratis. (aanvang : 14:00 – 17:00)

Rond tour, voor een aantal inwoners van “de Paasbergen” zal er een rond tour worden georganiseerd die ze langs verschillende locatie binnen de gemeente zal rijden. Vooraf gaand aan deze rond tour is er eerst in "de Paasbergen"een optreden van Ronnie Tober. Het Optreden zal rond 11:30 beginnen en is vrij toegankelijk voor particulieren.