Stichting Waar een Wil is

Artikel"Week in Week uit"

Hieronder vindt u onze artikelen zoals ze ook verschijnen in "week in week uit".

Artikel Week 10

Een ZORGvuldige vraag is de halve Wijsheid (Francis Bacon, Engelse filosoof)

Bouwen aan de dag van morgen.

We hopen U van harte op: 21 maart 2015, Grote Zorgbeurs, Gemeentehuis Borger-Odoorn te Exloo te mogen verwelkomen.

Aanvang : 14.00 uur.

De organisatie van de Zorgdag is in handen van de Stichting “Waar een Wil is” en de Stichting “Cultureel Fonds De Paasbergen” te Odoorn. Informatie via : www.stichtingwaareenwilis.nl

Een geslaagde zorgbeurs zit ‘m niet alleen in wie een stand bemand.

Minstens zo belangrijk bent U, inwoner van de gemeente Borger-Odoorn of elders vandaan. Waarom willen we graag, dat u komt?

Op de Zorgdagbeurs staan o.a. plm. 60 (kleine)zorgaanbieders, de sociale teams van de gemeente, ondernemers over voeding, bewegen, therapie met paarden en honden, het onderwijs, levensbestendig wonen, ECO-Oostermoer Leefbaar en Duurzaam Platteland, Hospice Het Huis van Heden, uitvaart, etc. enthousiaste deelnemers, die u allen actuele informatie kunnen geven over de ontwikkelingen in de veranderende ZORG.

Wilt u op de hoogte zijn, blijven van deze ontwikkelingen dan heeft deze beurs zeker waarde voor u. Aanvullingen, overige informatie vindt u op onze website.

We willen van de Zorgdag een jaarlijks terugkerend info-event maken voor (kleine) zorgaanbieders. Laten we gaan voor een sfeervolle, interessante, informatieve netwerkdag. Een doorlopende PowerPoint presentatie over zorg zal via het interne TV circuit van het gemeentehuis worden uitgezonden.  Muzikale ondersteuning is er door Dr. Gipsy; zij brengen zigeunermuziek uit Hongarije, Roemenië en Rusland.

Onderstaand vindt u een lijst met deelnemers in het Gemeentehuis en aan de Zorgroute.

In het oorspronkelijke artikel staat hier een lijst met deelnemers. Aangezien deze mensen ook op de website staan vermeld, hebben wij deze weggelaten uit dit artikel.